ONTMOET ONS kern TEAM
ELS DE DEKEN
CEO
Al sinds 1992 is Els een onderneemster pur sang. Voortdurend zoeken naar innovatie, investeren in een sterk netwerk en dat netwerk goed onderhouden: na veel vallen en opstaan werden het haar sleutels tot succes. Eerst in haar eigen kleinhandelszaken, later als filiaaldirecteur bij een grote Belgische retailer in de boekensector. Bij THINK With People zorgt Els ervoor dat een ondernemer of intrapreneur op het juiste moment wordt voorgesteld aan de expert, coach, of ondernemer die hem een stap vooruit kan helpen. Zo gaat alle energie naar het gericht realiseren van een duurzaam plan.
Bert Van Wassenhove
STRATEGY GUIDE
Bert staat bekend om zijn digitale marketingexpertise en zijn rol als mede-oprichter van THINK With People. Hij wordt ook erg gewaardeerd om zijn fundingexpertise als oprichter van The CoFoundry, een seed investeringsfonds met de focus op het bouwen van bedrijven. Bert is een geboren ondernemer, die zichzelf heeft omgedoopt tot 'uitgever van ondernemingen'. Dankzij zijn onbegrensd enthousiasme en ongebreidelde passie is hij een ideaal creatief klankbord voor ondernemers. Met zijn diversiteit aan kennis helpt hij elke ondernemer vooruit.
Magali Renard
SUCCESS MANAGER & TREND WATCHER
Magali brengt met haar passie voor entrepreneurship, merken en project management een mooie, unieke combo van creativiteit en structuur. Zo stond ze aan de wieg van een van de grootste acceleratoren in België, begeleidde ze heel wat startups en scale ups in diverse sectoren, en startte ze uiteindelijk een eigen bedrijf met een nieuw concept in de drankenindustrie. Vandaag combineert ze deze ervaringen en helpt ze graag bij het plannen en opvolgen van innovatie processen en bouwen van communities.
Ze is ook altijd te vinden voor babbel over de voeding en drank industrie, waar ze een stuk haar hart verloor. Volg haar via https://foodbevtrendexplorer.com/
sophie Lismonde
SENIOR ORGANISATION CONSULTANT
Sophie is gespecialiseerd in de uitwerking en begeleiding van complexe digitale transformatietrajecten. Zij werkte in verschillende sectoren zoals insurtech, hightech, automotive en de publieke sector. Sophie wordt door klanten vooral gewaardeerd voor haar oprechte interesse in de context van de klant, van diepgaande analyse tot concrete uitwerking van technologisch-digitale vraagstukken als hefboom voor bedrijfsgroei.
Tom Broeckx
SENIOR BRANDING AND BUSINESS TRANSFORMATION CONSULTANT
Vanuit zijn voorliefde voor merken en marketing heeft Tom een uitgebreid parcours opgebouwd bij consumenten-bedrijven zoals Proximus, Friesland Campina, Alpro en Campari Group.
Mede door zijn passie zijn merken als Alpro en Aperol geëvolueerd tot echte lovebrands die hun plaats veroverd hebben in onze koelkasten en ons leven. Naast deze brand building expertise heeft Tom over de jaren heen ook een brede set business en people skills verworven. Begin 2010 stond hij mee aan de wieg van de Campari Benelux organisatie en heeft hij als Managing Director dit bedrijf met zijn team jaar na jaar verder uitgebouwd tot een top 3 speler in de industrie, 7 jaar op rij bekroond met de titel van snelste groeier. Met deze ervaring onder de motorkap heeft hij eind 2021 beslist om als consultant zijn ervaring te beschikking te stellen van bedrijven organisaties.
INES VANLANGENDONCK
DIGITAAL EXPERT IN DE CIRCULAIRE ECONOMIE
Ines bouwde gedurende jaren aan een sterke technologische expertise in digital transformatie projecten. Ze beheerst de kunst van het inzichtelijk maken van complexe uitdagen voor niet-technologische mensen. Ze ademt Agile en runde gedurende jaren met succes agile projecten in grote organisaties.
Een diepgaande training in duurzaamheid aan het Cambridge Institute of Sustainability Leadership zette haar op het spoor van een zoektocht naar optimale impact met haar gecombineerde expertise. Als er één persoon duurzaamheid personifieerd in ons uitgebreid team, dan is het Ines.
PARTNERS
THINK with people is sinds 2014 actief in de wereld van innovatie, technologie en ondernemerschap. Op die manier hebben een rijk netwerk uitgebouwd met een reeks spelers in die markt.